Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хотинь Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Хотинь Л. В. 
Якість продукції: економічна сутність та складові [Електронний ресурс] / Л. В. Хотинь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.46 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хотинь Л. В. 
Впровадження систем безпечності та управління якістю на підприємствах олійно-жирової галузі [Електронний ресурс] / Л. В. Хотинь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Хотинь Л. В. 
Теоретичні аспекти інновацій та інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Хотинь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 4. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.45 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хотинь Л. В. 
Маркетингові технології як ознака інноваційної діяльності підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / Л. В. Хотинь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_4_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.772 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хотинь Л. В. 
Сутність екологічного маркетингу як економічної категорії [Електронний ресурс] / Л. В. Хотинь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.78 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського